بهترین مشاوره برندینگ در تهران

بهترین مشاوره برندینگ در تهران

زمان خواندن این مطلب 16 دقیقه

در این مقاله به 5 تا از بهترین مشاوره های برندینگ در تهران اشاره کردیم.

بهترین مشاوره برندینگ در تهران به شما نمی‌گوید که چه چیزی ریشه در کودکی‌تان دارد، این مشاوره به شما می‌گوید که چطور به اوج برسید. با برندینگ حرفه‌ای تنها دیده نخواهید شد؛ با دیجیتال برندینگ می‌توانید شنیده شوید، دوست داشته شوید و پرطرفدار باشید. با برندینگ صحیح و مناسب می‌توانید قدرت واقعی خود را رو کنید و به‌جای آنکه شما به دنبال مشتری و مخاطب باشید، آن‌ها در به در دنبال محصولات یا خدمات شما باشند!

رسیدن به همچین جایگاهی، جایگاهی که تنها با دیدن لوگوی برندتان مشتریان بتوانند صفر تا صد را در خصوص فعالیت شما به یاد آورند، با ترفندهای خاصی انجام می‌شود. به عبارتی می‌توانیم رسیدن به جایگاهی ویژه در دنیای کسب‌وکارها و شناخته شدن را به عنوان یک سکوی موفقیت در نظر بگیریم که بهترین مشاوره برندینگ پله‌های این سکو هستند. در این مطلب بهترین‌های بهترین مشاوره برندینگ در تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا با کمک آن‌ها بتوانید تمامی افسردگی‌های کسب‌وکارتان را درمان کرده و داستان و هویت آن را در زیباترین حالت شکل دهید.

مشاور برندینگ چیست؟

مشاور برندینگ چیست؟

مشاوره برندینگ همه آن چیزی است که برند شما برای روایت کردن داستان خود در حضور مشتریان نیاز دارد. این مشاوره را می‌توانیم به چراغی تشبیه کنیم که مسیر برندسازی را برای کسب‌وکار شما روشن کرده و آن را به مقصد صحیح (شهرت و محبوبیت) هدایت می‌کند.

در واقع این مشاوره یک مشاوره چند دقیقه‌ای نیست که در آن از عیب و ایرادات برند خود آگاه شوید! این مشاوره مانند مشاوره سئو شامل فرآیندی است که در طی آن استراتژی‌های خاص و مهمی برای کسب‌وکارتان طراحی می‌شوند و این استراتژی‌ها در ساخت و ایجاد هویت بصری، چهره، صدا، آوازه و در مجموع برند شما کاربرد دارند.

معرفی 5 بهترین مشاوره برندینگ در تهران

حال که به طور کامل با مزایا و اهمیت مشاوره برندینگ آشنا شدیم، نوبت به آشنایی با بهترین‌های این زمینه می‌رسد. اگرچه افراد و شرکت‌های فراوانی در زمینه ارائه مشاوره برای برندسازی فعالیت دارند، اما تنها تعداد انگشت شماری از آن‌ها از تخصص و تجربه لازم برای کمک به شما برخوردار هستند. این تعداد انگشت شمار به ترتیب در این ۵ مورد رده‌بندی می‌شوند:

  1. آژانس ایران وب لایف

شرکت ایران وب لایف بهترین مشاور برندینگ

اگر می‌خواهید برندتان توسط مشتریان شناخته شود، مشتریان‌تان وفادار باشند، وجه تمایزتان نسبت به رقبا حس شود و در مجموع برندسازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، ایران وب لایف همه آن چیزی است که نیاز خواهید داشت.

مشاوره برندینگ ایران وب لایف تنها مشکلات را بیان نمی‌کند، راه درمان را هم ارائه می‌کند.

این آژانس یک آژانس همه‌چیز تمام بوده که شما را از صفر تا صد که نه، از صفر تا هزار برندینگ همراهی می‌کند.

این آژانس با برخورداری از بیش از ۱۵ سال تجربه در این حوزه، همان ریش سفیدی است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ همان ریش سفیدی که تجربیات و دانش او بهترین راه برای پیشرفت کردن است. البته این ریش سفید می‌تواند در عین حال بهترین دوست شما باشد؛ چراکه تیم فعال و جوان مشاوره برندینگ ایران وب لایف بیش از هر چیزی به قدرت ارتباطات باور داشته و با شما ارتباطی مؤثر می‌گیرند.

این بهترین مشاوره برندینگ در تهران برای ارائه خدمات دیجیتال برندینگ، شما را در چنین مواردی همراهی خواهد کرد:

  • طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی حرفه‌ای و کارآمد
  • تبلیغات کلیکی مؤثر
  • طراحی هویت بصری جذاب و خیره‌کننده
  • رپورتاژ آگهی تخصصی و پرکاربرد
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی با بازدهی بالا
  • موشن گرافیک زیبا و به‌یادماندنی برای مخاطب
  1. مشاوره مجتبی خردیار

 برندینگ مجتبی خردیار

مشاوره برندینگ مجتبی خردیار از دیگر بهترین‌ها در تهران است که مسیر موفقیت برند شما را روشن می‌کند. اهداف خود را در خصوص یک برندینگ حرفه‌ای مشخص کنید و این مشاوره شما را در رسیدن به این اهداف یاری خواهد کرد. در این مشاوره می‌توانید انتظار تجزیه و تحلیل دقیقی در خصوص زمینه فعالیت خود داشته باشید و در نهایت در چنین اموری همراهی شوید:

  • طراحی حرفه‌ای هویت بصری برند
  • شکل دادن به شخصیت برند
  • شناسایی رقبای کسب‌وکار شما
  • انجام تحقیقات و تحلیل‌های لازم
  1. مؤسسه برنداکسین

مؤسسه برنداکسین

مؤسسه برنداکسین مؤسسه‌ای است که نه تنها شما را در بهترین مشاوره برندینگ در تهران همراهی می‌کند، بلکه دوست و همکار شما از طراحی تا اجرای کمپین است. این مؤسسه با ترفندها و تکنیک‌های تخصصی به دنبال آن بوده تا کاری کند که مشتری به دنبال شما باشد و نه بالعکس. برنداکسین به شما در تعیین اهداف کمک کرده و سپس با استراتژی‌های مخصوص برندسازی حرفه‌ای شما را در رسیدن به آن‌ها به کمک این موارد همراهی می‌کند:

  • استراتژی بازاریابی
  • طراحی لوگو
  • تدوین استراتژی
  • ساخت هویت برند
  • افزایش آگاهی از برند
  1. شرکت بیلاود مارکتینگ

بیلاود مارکتینگ

شرکت بیلاود مارکتینگ از دیگر شرکت‌های برتر حساب می‌شود که می‌توانید به عنوان بهترین مشاوره برندینگ در تهران بر روی آن حساب باز کنید. این مشاور حرفه‌ای بهترین همراه شما در طی کردن اصولی مراحل برندسازی است. به عبارتی مشاوران این شرکت در ابتدا به خوبی در زمینه فعالیت شما تحقیق کرده، سپس رقبا را بررسی نموده و در نهایت یک برنامه مدون را ارائه می‌دهند. شرکت اقتصاد قرن همراهی دلسوز در رفع و پشت سر گذاشتن چالش‌های کسب‌وکارتان در حین رشد و برندسازی خواهد بود که بر پایه این اصول فعالیت می‌کند:

  • تحقیق و مطالعه در برندینگ
  • مشخص نمودن هدف کار
  • مشخص نمودن دارایی‌ها
  1. شرکت آریستو

شرکت آریستو

شرکت آریستو را می‌توانیم به عنوان یکی دیگر از برترین‌ها در زمینه ارائه بهترین مشاوره برندینگ یا برندسازی معرفی کنیم که شما را در این امر به خوبی همراهی می‌کند. این شرکت در ابتدای مشاوره و همکاری با شما به طور کامل برندتان را ارزیابی کرده تا با نیاز و وضعیت فعلی آن آشنا شود. سپس بر این اساس سایر اقدامات و مراحل را پیش خواهد برد. به طور کلی خدمات شرکت آریستو در این زمینه شامل موارد زیر هستند:

  • طراحی هویت بصری
  • تحقیقات رقبا
  • تحقیقات مشتریان
  • طراحی هویت برند
  • ارائه اطلاعات مضاعف از بازار

چرا مشاوره برندینگ اهمیت دارد؟

چرا مشاوره برندینگ اهمیت دارد؟

مشاوره برندینگ برای هر صاحب کسب‌وکاری که از درجا زدن فراری است و می‌خواهد رشد کند، ضرورت دارد. این مشاوره در واقع راهی برای پیشرفت است و برای کسب‌وکار، برند و یا فعالیت شما به سبب این ۵ دلیل مهم اهمیت دارد:

  • مشاوره برندینگ روشنی تاریکی‌هاست.

شاید کسب‌وکاری نوپا داشته باشید و شاید هم یک برند قدیمی که با وجود سال‌ها فعالیت، تنها کمی شناخته شده و پیشرفت کرده است. شاید حتی تمام تلاش خود را در تبلیغ و معرفی برندتان به کار گرفته باشید اما همچنان به نتیجه مطلوبی نرسیده باشید. اهمیت بهترین مشاوره برندینگ در این‌جا مشخص می‌شود. این مشاوره قسمت‌های تاریک برندتان را به شما نشان می‌دهد. به این معنا که با آنالیز و بررسی هر آنچه که برای پیشرفت نیاز بوده و شما انجام ندادید را مشخص می‌کند.

به عنوان نمونه حتی اگر در طراحی لوگو و نشان برند خود ضعفی داشته باشید، با مشاوره مشخص می‌شود؛ شاید هم حتی تاکنون به طراحی یک لوگوی حرفه‌ای به عنوان تصویر و چهره برند اهمیتی نداده‌اید! در هر صورت، یک مشاوره دقیق تمامی جوانب مهم را تحت نظر قرار داده و هیچ جزئیاتی که برای برندسازی اهمیت دارد را از قلم نمی‌اندازد.

  • با مشاوره برندینگ به اشتباهات نه بگویید!

در هر کاری، حتی ساده‌ترین کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهیم، امکان خطا و اشتباه کردن وجود دارد. اصلاً می‌توان گفت انسان موجودی خطاکار بوده و هر از گاهی اشتباه کردن، شکست خوردن و ناامید شدن امری اجتناب‌ناپذیر است. اما با وجود تمامی این‌ها، خطا و اشتباه در کسب‌وکار می‌تواند شما را از رقبا عقب بیاندازد، برخی از این اشتباهات حتی جبران‌ناپذیر هستند. اگر می‌خواهید تا حد ممکن از این موارد دوری کنید، باید با افرادی که با پیچ و خم این مسیر به خوبی آشنایی دارند، همکاری کنید. این افراد همان کسانی هستند که می‌توانند بهترین مشاوره برندینگ در تهران را به شما ارائه دهند.

در واقع تسلط آن‌ها در زمینه برندسازی به‌گونه‌ای بوده که به شما در جلوگیری از خطاها و اشتباهات کمک می‌کنند و به زبانی ساده‌تر، راهنمایی‌تان خواهند کرد. در این راستا مشاور برندینگ را می‌توانیم به آن ریش سفید همه داستان‌ها تشبیه کنیم که سرد و گرم روزگار کشیده و به شما می‌گوید که اشتباهات جوانی او را تکرار نکنید!

  • مشاوره برندینگ مسیریاب است.

آیا تاکنون حس کرده‌اید که برندتان راکد یا قدیمی شده و با وجود برخورداری از مواردی همچون سوشال مدیای فعال و یک وب سایت شرکتی، همچنان خبری از دیده شدن برند نیست؟ یا گویا هر چه تلاش می‌کنید بازهم بازمی‌گردید به همان خانه اول؟ چنین مواردی به خاطر این رخ می‌دهند که مسیر خود را بلد نیستید! در این زمینه بهترین مشاوره برندینگ مسیریاب شما می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، مشاوره برندینگ شامل تیم یا افرادی است که در زمینه ساخت برند و به‌خصوص دیجیتال برندینگ دارای تجربه و تخصص لازم هستند. به همین دلیل بهترین مشاوره برندینگ همان کسی است که مسیر شما را از بر بوده و می‌داند که باید کدام جهت را بروید. برای نمونه این تیم به خوبی می‌داند که رنگ لوگوی شما چه رنگی باشد، نگاه بیشتری را جذب خواهد کرد.

  • مشاوره برندینگ مانند کوه پشت‌تان است.

از همان لحظه که با مشاوره برندینگ شروع به همکاری کنید، هدفتان یکسان خواهد شد؛ یک برندسازی موفق برای کسب‌وکار شما. در نتیجه، موفقیت برند شما به معنای موفقیت مشاوره برندینگ خواهد بود و به همین دلیل تیم مشاوره با قدرت در کنار شما می‌ایستد و در این مسیر همراهی‌تان می‌کند.

هر لحظه و هر زمان که به پشتیبانی نیاز داشته باشید، شما را راهنمایی خواهند کرد. یا حتی از آن بهتر، در برخی موارد تیم مشاوره کل امور را در دست خواهند گرفت. برای مثال اگر به یک شعار جذاب و مؤثر برای برندسازی خود نیاز داشته باشید، این تیم بهترین شعار را با تکیه بر تخصص و توانایی تحلیل خود طراحی خواهند کرد.

  • مشاوره برندینگ صرفه‌جویی است.

تا حالا دوست داشته‌اید که درست مانند وویس‌های طولانی، کسب‌وکارتان را هم روی 2x بگذارید تا سریع‌تر جلو برود؟ مشاوره برندینگ از دانش و تخصصی مهمی برخوردار است که با تکیه بر آن چنین چیزی شدنی می‌شود. در واقع یک مشاوره همه‌چیز تمام با دنبال کردن صحیح مراحل برندسازی و کنار گذاشتن تمامی اشتباهات موجب سریع‌تر شدن روند طی کردن مراحل خواهد شد و بالطبع به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند.

از جهتی هم همان‌طور که همیشه گفته‌اند، جلوی ضرر را هر کجا که بگیری، منفعت است؛ مشاوره برندینگ هم با جلوگیری از اشتباهاتی که باعث راکد و کند شدن روند پیشرفت کسب‌وکارتان می‌شود، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

ویژگی های بهترین مشاوره برندینگ برای کسب و کار شما

بهترین مشاوره برندینگ برای کسب و کار

اگر نمی‌دانید که کدام مشاوره برندینگ را انتخاب کنید و در واقع بهترین مشاوره برندینگ چه ویژگی‌هایی دارد، حتماً این موارد ساده اما بسیار مهم را به خاطر بسپارید:

ایجاد ارتباط مؤثر با شما

در هر رابطه‌ای درک متقابل و ارتباط مؤثر مهمترین اصول به حساب می‌آید و این مسئله در خصوص ارتباط شما با مشاوره برندینگ هم صدق می‌کند. مشاور باید به خوبی با شما ارتباط بگیرد و شما را در جریان امور قرار دهد. در عین حال شما هم باید بتوانید که نیاز، اهداف و انتظارات خود را به آسانی با این تیم متخصص در میان بگذارید.

برخورداری از دانش و تجربه

برندینگ و یا برندسازی مانند هر فعالیت دیگری دارای دانش مخصوص به خود است و برخورداری از این دانش برای پیش بردن پروژه ضرورت دارد. حال زمانی که دانش لازم با تجربه ترکیب شود، نیاز کسب‌وکار شما برای برندینگ به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد شد و در واقع ترکیب دانش و تجربه، بهترین مشاوره را برای شما رقم می‌زند.

به عنوان نمونه، آژانس ایران وب لایف از ۱۵ سال تجربه برخوردار بوده و به این معنا که ۱۵ سال که خود یک عمر محسوب می‌شود را صرف همراهی کسب‌وکارهای گوناگون در زمینه‌های مختلف کرده است. در نتیجه مشاوران و تیم فعال در آن با تکیه بر دانش و تجربه قبلی می‌توانند پروژه برندسازی شما را بر طبق اصول پیش ببرند و این برند را به اوج برسانند. اوج همان جایی است که مشتریان منتظر شما هستند تا به مشتریانی وفادار و همیشگی تبدیل شوند.

بهره‌گیری از خلاقیت لازم

به طور کلی، برندسازی را نمی‌توانیم به یک خط یا مسیر مستقیم تشبیه کنیم که با طی کردن آن در انتهای مسیر به موفقیتی حتمی برسید. بلکه یک مسیر منحنی و پر از پیچ و خم به حساب می‌آید که لازمه موفق شدن در آن، خلاقیت است. در واقع اگر بخواهید که در این فرآیند برند و کسب‌وکارتان نسبت به رقبا متمایز جلوه کند، به خلاقیت و استعداد لازم برای نشان دادن وجه تمایزتان نیاز خواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت که خلاقیت از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم بهترین مشاوره برندینگ به شمار می‌رود.

داشتن توانایی تجزیه و تحلیل

برای یک برندسازی موفق و به‌خصوص در دیجیتال برندینگ، در ابتدا باید ببینید که در اطرافتان چه می‌گذرد؟ برای مثال کسب‌وکارها یا برندهایی که شبکه‌های اجتماعی را با تعداد فراوانی دنبال‌کننده به دست گرفته‌اند، از چه چیزی برخوردار هستند؟ حال برند شما از کدام یک از این ویژگی‌ها برخوردار بوده و به کدام یک نیاز فوری و ضروری دارد؟ این اطلاعات را می‌توان با توانایی تجزیه و تحلیل به دست آورد که بهترین مشاوره برندینگ از آن برخوردار است.

البته کاربرد این توانایی تنها در همین مسائل خلاصه نمی‌شود، تجزیه و تحلیل دقیق باعث شده که برای مثال مشاوران و تیم برندینگ بتوانند رنگ مورد نیاز لوگوی شما را به طور دقیق انتخاب کرده و یا مشتریان هدفتان را مشخص کنند. همان‌طور که گفتیم، این مشاوره مانند کوه پشت‌تان می‌ایستد و به همین دلیل قدرت تجزیه و تحلیل آن هم در هر مرحله‌ای از ساخت برند به کار می‌آید.

متعهد بودن به پروژه

طبیعی است که بخواهید زمان برندسازی و رشد کسب‌وکارتان به مانند فروردین ماه کش نیاید و مانند یک اسفند ماه دلپذیر یا شهریور ماه زیبا با سرعت بالا طی شود. به عبارتی بیش از حد طولانی شدن پروسه برندسازی دیگر لطفی نخواهد داشت و از کابوس‌های پیگیری‌های مدام هم که دیگر نگوییم! در نتیجه متعهد بودن به پروژه از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین مشاوره برندینگ در تهران به حساب می‌آید. با این ویژگی می‌توانید با خیالی آسوده پا روی پا بیاندازید و از سرعت پیشرفت و توسعه برند در زمینه شناخته و دیده شدن لذت ببرید.

ارائه خدمات خاص و کاربردی

بگذارید خلاصه بگوییم، شما برای برندسازی تنها به فردی که بیاید و ساعت‌ها قصه ببافد و پس از دریافت مبلغی در ازای مشاوره شما را تنها بگذارد، نیاز نخواهید داشت. به قول امروزی‌ها، شما به یک مرد عمل نیاز دارید، نه مرد حرف و حدیث. حال این موارد دقیقاً چه ارتباطی با برندسازی دارد؟ منظور این است که یک شرکت درجه یک مشاوره، خدماتی را ارائه می‌کند که در ساخت و شناخته شدن کسب‌وکارتان به کار می‌آید.

به عنوان نمونه خدماتی مانند طراحی لوگوی حرفه‌ای، تولید رپورتاژ آگهی برای جذب مخاطب و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به منظور شناخته شدن برند از خدماتی هستند که قطعاً تأثیر قابل‌توجهی در ساخت برندتان خواهند داشت.

در نهایت…

در نهایت، در این مطلب صفر تا صد بهترین مشاوره برندینگ در تهران از اهمیت، مزایا، ویژگی‌ها تا معرفی بهترین‌ها را برای شما آوردیم. تنها به خاطر بسپارید که بهترین مشاوره در قدم اول دوست و همراه برند شما خواهد بود و سپس با تکیه بر اصول، دانش، تجربه و توانایی‌های منحصر به فرد خود برند شما را مانند یک کودک بزرگ می‌کند تا در انتها سرافراز و راضی باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

فهرست مطالب

هویت بصری چیست

هویت بصری چیست؟

اگر قدم به دنیای برندینگ بگذاریم، مفهوم هویت بصری و طراحی آن شاید گلوگاه گذر بسیاری از برند های معروف باشد. در این مقاله، ناخنکی به مفاهیم هویت بصری زده ایم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

برای داشتن یک وبسایت خبری حرفه ای چه پیش نیاز هایی لازم است؟ در این مقاله به طور کامل به وبسایت های خبری پرداختیم.

ادامه مطلب »
هویت بصری چیست

هویت بصری چیست؟

اگر قدم به دنیای برندینگ بگذاریم، مفهوم هویت بصری و طراحی آن شاید گلوگاه گذر بسیاری از برند های معروف باشد. در این مقاله، ناخنکی به مفاهیم هویت بصری زده ایم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *